جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قرارگاه سلامت حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ حجت الاسلام احسان بخش گفت: به طور کلی اقدامات قرارگاه سلامت حوزه علمیه استان تهران را در دو حوزه فرهنگی دینی و خدمات اجتماعی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام احسان بخش، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران از تشکیل قرارگاه سلامت حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و خطرات احتمالی که مردم عزیز را تهدید می کند، در مورد کمک و هم یاری طلاب و روحانیون در عرصه برای مقابله با این بیماری تصمیم گرفته شد تا قرارگاه طلبگی سلامت حوزه علمیه استان تهران تشکیل شود.

وی در ادامه به بیان اقدامات برنامه ریزی شده در این قرارگاه پرداخت و اعلام کرد: ظرفیت های موجود در حوزه علمیه استان شناسایی شده و بطور کلی این اقدامات را در دو حوزه فرهنگی دینی و خدمات اجتماعی پیگیری می کنیم.

حجت الاسلام احسان بخش در ارتباط با فعالیت های فرهنگی دینی این قرارگاه از اعلام آمادگی قرارگاه سلامت حوزه علمیه استان تهران جهت همکاری با شورای معارف سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: ما در صدد هستیم تا با اجرای طرح هایی در فضای مجازی در راستای پاسخ به شبهات، تولید محتواهای تبلیغی و آموزشی به ایجاد روحیه امید و مثبت اندیشی در تقابل با شایعات و دشمنی هایی که در این عرصه صورت گرفته اقداماتی را انجام دهیم.

وی در مورد فعالیت های مربوط به خدمات اجتماعی گفت: از جمله اقداماتی که برنامه ریزی های آن انجام شده اعزام مشاوران مذهبی به بیمارستان ها و مشاوره به بیماران و خانواده های آن ها بصورت حضوری و غیرحضوری است، همچنین خدماتی مانند توزیع بسته های بهداشتی و ضد عفونی کردن نقاط پرتردد شهر از دیگر اقداماتی است که هم اکنون در حال انجام است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران در ادامه از اعلام آمادگی حوزه علمیه استان تهران جهت هر گونه همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در صورتی که مسئولان ستاد مقابله با کرونا اعلام نیاز کنند این حوزه آماده هر گونه همکاری با این ستاد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha