جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه آمل

حوزه/ حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که هیچ جایی در حال حاضر امن تر از خانه ها نیست، گفت: حضور در اجتماعات و سفرهای درون شهری و برون شهری در این ایام باید به حداقل ممکن برسد.

حجت الاسلام مرتضوی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور بر ضرورت عمل به توصیه های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که در این شرایط تنها با اجرای کامل دستورات پزشکی و درمانی می توانیم کرونا را شکست دهیم، افزود: مردم عزیز کشورمان توجه داشته باشند هر گونه سفر غیرضروری در این ایام بسیار خطرناک خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که خود قرنطینه خانگی بهترین راه مقابله با گسترش ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: همان طور که مسئولان بهداشتی و درمانی کشورمان تأکید کردند مهم ترین و تنها راه حل قطع زنجیره انتقال این ویروس شایع ماندن در خانه است.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که هیچ جایی در حال حاضر امن تر از خانه ها نیست، تصریح کرد: حضور در اجتماعات و سفرهای درون شهری و برون شهری در ایام باید به حداقل ممکن برسد.

امام جمعه آمل با اشاره به این که پرستاران و پزشکان کشورمان شبانه روزی در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، بیان داشت: باید با عمل به توصیه های بهداشتی در این روزها، بار مشکلات را از دوش این مجاهدان سلامت کشورمان بکاهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علما نیز در طی روزها و هفته های اخیر همواره بر ضرورت عمل و توجه مردم به توصیه های بهداشتی تأکید کردند، گفت: ملت فهیم کشورمان باید با عمل به توصیه های بهداشتی، مسئولان را در خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر یاری کنند.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که در این شرایط خاص، مردم نباید به شایعات و دروغ پراکنی های فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای توجه کنند، افزود: دشمنان نظام اسلامی در این روزها به دنبال انتقام از ملت ایران هستند.

امام جمعه آمل با بیان این که با خانه ماندن می توانیم کرونا را شکست دهیم، خاطرنشان کرد: تعطیلات مدارس و مراکز آموزشی نباید بهانه ای برای سفرهای غیرضروری مردم کشورمان شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود، ماه رجب را فرصت مناسبی برای دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت معنوی این ماه بابرکت برای دور شدن بلا و مصیبت از این کشور بهره گیریم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که به طور حتم دعا و توسل به اهل بیت(ع) در کنار عمل به توصیه های بهداشتی در رفع بلا و ریشه کن شدن ویروس کرونا اثرگذار خواهد بود، بیان داشت: با یک عزم ملی و تلاش همگانی می توانیم از این شرایط به وجود آمده عبور کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha