پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علیرضا احمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که یقیناً هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری، یک حسنه است؛ در نقطه مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری، یک سیئه است که این تأکید و توصیه باید نصب العین مردم و مسئولان در مقابله و مواجهه با ویروس کرونا باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، به تبیین توصیه‌های مقام معظم رهبری در این ایام پرداخت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از اولین کسانی بودند که در اولین روزهای شیوع کرونا، برای پزشکان و پرستاران پیام قدردانی فرستادند.

وی افزود: پیام ایشان بدون مقدمات معمول و در فضایی جدید از طریق یک ویدئوی کوتاه ضبط شده در محل دفتر ایشان به مردم منتقل شد. در این پیام لزوم قدرشناسی از کادر پزشکی و پرستاری، اهمیت عملکردشان در مواجهه با شرایط بحرانی موجود به جامعه گوشزد شد.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب در پایان به آن‌ها به‌عنوان قوایی که روی توانشان حساب می‌کند مأموریتی محول کردند؛ مأموریتی که انجام آن از نظر ایشان کاری بزرگ و سنگین توصیف شد.

وی تصریح کرد: ایشان همچنین در آستانه هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری طبق روال هر ساله‌شان به کاشت نهال پرداختند. رهبر معظم انقلاب ضمن انجام این کار که در شرایط پرالتهاب این روزهای ایران به‌ نوعی اقدامی نمادین نیز محسوب می‌شد، ضمن شکرگزاری از خداوند به خاطر توفیق کاشتن درختی دیگر و مشارکت در جهت رویشی تازه در طبیعت، بار دیگر خطاب به مردم پیام دادند.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: پیام مقام معظم رهبری باز هم با قدردانی از جامعه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی به‌عنوان صف مقدم مبارزه با بیماری شیوع یافته آغاز شد و در ادامه ایشان بر لزوم همکاری مردم و نهادهای مختلف با وزارت بهداشت تأکید کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب ضمن بیان مصادیق قابل‌تقدیری از تلاش، ایثار و از خودگذشتی و همبستگی مردم ایران در این شرایط بحرانی، توصیه‌هایی فرمودند که باید مورد توجه همگان باشد.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند چند درخواست از مردم عزیزمان دارم، خدای متعال ما را موظّف کرده که نسبت به سلامت خودمان و سلامت مردم، احساس مسئولیت کنیم؛ از این‌ رو باید دستگاه‌ها همه امکاناتشان را در اختیار مردم قرار بدهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید کردند که یقیناً هر چیزی که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری، یک حسنه است؛ در نقطه مقابل هر چیزی که کمک کند به شیوع این بیماری، یک سیئه است که این تأکید و توصیه باید نصب العین مردم و مسئولان در مقابله و مواجهه با ویروس کرونا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha