شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رسانه های معاند

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب تصریح کرد: امروز به عینه می بینیم که تشدید دلهره و استرس و نگرانی در بین مردم ایران به سیاست کثیف رسانه های معاند و ضدانقلاب تبدیل شده است.

فائزه حسین خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه برخی از مردم به علت ضعف سواد رسانه ای و نیز کم اعتمادی به رسانه های داخلی، تحت تاثیر اخبار دروغ و شایعات رسانه های معاند و ضدانقلاب به خصوص پس از شیوع کرونا قرار می گیرند و این در حالی است که اتفاقاً خواسته دشمنان ملت ما نیز تشدید همین نگرانی ها و اضطراب هاست.

وی افزود: در این شرایط رسانه های داخلی و جبهه انقلاب باید با انتشار اخبار درست و جلب اعتماد عمومی و همچنین تقویت رویکرد اُمیدبخشی به جامعه، مانع از تحقق اهداف شوم رسانه های استکباری و عوامل آن ها به خصوص در بستر فضای مجازی شوند.

این مدرس سواد رسانه ای همچنین گفت: ما باید ضمن تقویت بسترهای آموزش سواد رسانه ای در کشور، به دنبال رفع نقاط ضعف خود در زمینه فعالیت های فرهنگی و رسانه ای و چگونگی انجام آن ها باشیم، چه آن که قضایای پس از شیوع ویروس نحس کرونا نشان داد که در این زمینه هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و ما در بسیاری از موارد عقب هستیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha