شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر کذب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: انتشار خبر جعلی و کذب پرداخت یارانه 5 میلیون تومانی به طلاب قم از سوی آیت الله اعرافی، با هدف ایجاد اختلاف بین جامعه و حوزه های علمیه صورت گرفت.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: از همان ابتدای انتشار خبر وجود «کرونا» در کشور و متعاقب آن وجود یک مورد از ابتلا به این بیماری در استان قم، مسائل بسیاری بی شک در پشت این خبرها نهفته بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: اگر خوب توجه کرده باشیم با وجود این که ویروس کرونا  که اکنون دنیا را درگیر کرده است، نگاه کشورهای غربی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود به سمت ایران متمرکز شده تا جایی که بخش اعظمی از اخبار کرونا در جهان به ایران ختم می شود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد به بهانه کرونا، موج ایرانی هراسی را در جهان زنده کند، بیان داشت: دشمنان از یک سو می خواهند موج عظیمی به نام ایران هراسی را در جهان راه اندازی کنند و جایگاه  قم به عنوان مرکز دینی و مرجعیت شیعی را نابود کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز هم برخی از کانالهای تلگرامی خبری به نقل از آیت الله اعرافی مبنی بر پرداخت یارانه 5 میلیون تومانی به طلاب در این ایام منتشر کردند که بی شک انتشار این خبر برای تحریک افکار عمومی علیه حوزه های علمیه بوده است.

وی تصریح کرد: به عینه مشهود بود که این خبر از اساس کذب محض است، با این وجود انتشار این دست از اخبار به صورت هدفمند و از سوی جریان های خاصی که هدفی جز ایجاد اختلاف بین مردم و روحانیت ندارند، ساخته و نشر داده می شوند، لذا حوزه های علمیه، علما، روحانیون و طلاب باید بسیار هوشمند باشند و اجازه ندهند که دشمنان از وضعیت کنونی نهایت بهره برداری به سود منافع استکباری و ضددینی خود را داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: در حالی که روحانیون شهریه ناچیزی می گیرند، ولی دشمنان و رسانه های معاند، برانداز و برون مرزی به دنبال القا عکس این موضوع هستند و می خواهند بدبینی مزمنی بین مردم و روحانیت ایجاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعيد US ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    0 3
    ميشه ميزان حقوق اخوندارو بگيد ؟
  • سلمان IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    میشه...