سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فعالیت جهادی بانوان- تولید ماسک

حوزه/ تبلیغ در فضای مجازی، ارائه مشاوره‌های سلامت، همکاری در تولید ماسک‌های بهداشتی و توزیع مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی میان خانواده‌های کم‌بضاعت، بخشی از اقدامات جهادی بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس بانوان خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) شهرستان ایذه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقداماتی را انجام داده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تبلیغ در فضای مجازی برای مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، فعالیت یکپارچه کلیه مبلغین به‌صورت شبانه‌روز در فضای مجازی و گروه‌های مختلف برای معرفی راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی، نخستین اقدام طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در چند روز اخیر بوده است.

همچنین فعالیت در زمینه طب اسلامی و ارائه مشاوره‌های سلامت به خانواده‌های سطح شهرستان، بخش‌ها و روستاهای زیرمجموعه، دیگر اقدام بانوان طلبه شهرستان ایذه بود.

همکاری خواهران طلبه در تولید ماسک‌های بهداشتی، تهیه و در اختیار قرار دادن سم‌پاش به گروه‌های جهادی جهت ضدعفونی اماکن عمومی و معابر درون‌شهری و برون‌شهری، دیگر اقدام مدرسه علمیه حضرت زینب(س) در جریان مبارزه با کروناویروس می‌باشد.

توزیع مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی میان خانواده‌های کم‌بضاعت و معرفی به مرکز بهداشت شهرستان جهت دریافت بسته‌های بهداشتی رایگان، دیگر اقدام جالب بانوان طلبه شهرستان ایذه است.

همچنین برگزاری ختم دست جمعی زیارت عاشورا و حدیث کساء از شب لیله الرغائب و تا شب نیمه شعبان، جهت برآورده شدن حاجات مؤمنین و مؤمنات و دفع بلا و مصیبت از جهان اسلام، که بیش از 500 نفر در این ختم شرکت کرده‌اند نیز به‌عنوان آخرین اقدام مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان ایذه می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha