شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مقابله با کرونا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بندر امام(ره)، با اشاره به اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه مدرسه در سطح شهرستان، گفت: طلاب مدرسه با بهره‌گیری از ظرفیت اجتماعی روحانیون سرشناس شهرستان، اقدام به تهیه کلیپ‌هایی فرهنگی جهت مقابله با کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی کردند.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام(ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به انسجام فعالیت‌های جهادی در سطح شهرستان بندر امام برای مقابله با ویروس کرونا، اظهارداشت: به‌منظور انسجام در انجام خدمات عام‌المنفعه به‌ویژه در ماجرای مقابله با کروناویروس، جلساتی با مسئولان فرهنگی-مذهبی شهرستان برگزار و معین شد که اکیپ‌های طلبگی معرفی و سازمان‌دهی شوند.

وی با بیان اینکه یکی از عمده فعالیت‌های اکیپ‌های طلبگی، ضدعفونی اماکن پر رفت‌وآمد شهرستان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی است، ادامه داد: آموزش راه‌های مقابله را ویروس کرونا نیز از دیگر مأموریت‌های طلاب و روحانیون در بندر امام خمینی(ره) است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام(ره) با اشاره به اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه مدرسه در سطح شهرستان، گفت: طلاب مدرسه با بهره‌گیری از ظرفیت اجتماعی روحانیون سرشناس شهرستان، اقدام به تهیه کلیپ‌هایی فرهنگی جهت مقابله با کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی کردند.

وی با اشاره به محتوای کلیپ‌ها، اظهار داشت: در این کلیپ‌ها روحانیت سرشناس و مورد احترام شهرستان از مردم می‌خواهد که نکات بهداشتی مقابله با کرونا ویروس را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha