چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی آرمین

حوزه/ نویسنده حوزوی و خالق رمان "به نام یونس" پنج کتاب خواندنی از نگاه خود را برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این روزها و شب ها که به جهت شیوع کرونا و الزامات ناشی از پیشگیری در این باره بیشتر مردم عملاً خانه نشین هستند، لاجرم اوقات فراغت بیشتری هم در اختیارشان است که به خصوص این ایام، فرصت خوبی است برای مطالعه کتاب های مورد علاقه و یا تماشای فیلم در جمع خانواده.

در این باره از نویسندگان و اهالی فرهنگ خواسته ایم که چند کتاب و فیلم مورد علاقه خود را به مردم و خانواده ها پیشنهاد کنند که ان‌شاءالله در سلسله مطالبی از این دست، گزینه های پیشنهادی آنان را با شما مخاطبان عزیز و همیشه همراه در میان خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام علی آرمین با بیان این که ترویج فرهنگ مطالعه تأثیر بسیار خوبی بر اصلاح سبک زندگی افراد جامعه برجای می گذارد، اظهار داشت: در این ایامی که اعضای خانواده بیش از سایر ایام سال در منزل حضور دارند، فرصت خوبی فراهم است که کتاب های مورد علاقه خود را مطالعه کرده و از این حس خوب، لذت ببرند.

وی افزود: در همین خصوص بنده برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی چند پیشنهاد دارم از جمله کتاب "وقتی مژی گم شد" نوشته آقای حمیدرضا شاه آبادی که سال ۱۳۹۱ به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زیور طبع آراسته شده است، همچنین کتاب های "شب صورتی " و "دعبل و زلفا" هر دو از کارهای خوب و خواندنی نویسنده توانای حوزوی حجت الاسلام و المسلمین مظفر سالاری.

این نویسنده و رمان نویس حوزوی همچنین گفت: از دیگر کتب پیشنهادی بنده، کتاب ارزشمند" داستان های اصول کافی" نوشته مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی اشتهاردی و نیز کتاب بسیار خوب " مراحل اخلاق در قرآن" اثر عالم فرزانه و مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله جوادی آملی است که به همت نشر اسراء منتشر شده و در اختیار علاقه مندان به این مباحث است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha