پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هندوها با نصب پوسترهایی از حمله به مسجد در گجرات عذرخواهی کردند

حوزه/ هندوهای ساکن محله شاه جهان آباد در دراکرا با نصب پوستری، ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از مسلمانان، همبستگی و مدارای مذهبی میان دو گروه را خواستار شدند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از nationalheraldindia، با گذشت دو هفته از حمله هندوها به مسجدی در گجرات هندوستان و پرتاب سنگ به سمت مسجد، جمعی از هندوها از وقوع این حادثه عذرخواهی کرده و خواستار همدلی میان ادیانی همانند سابق بین دو جامعه مسلمان و هندو شدند.

هندوهای ساکن محله شاه جهان آباد در شهر دراکرا واقع در گجرات با نصب پوسترهایی در شهر، ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از مسلمانان، همبستگی و مدارای مذهبی میان دو گروه را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری های داخلی، گروهی از هندوها پوسترها را بر درب ها نصب کرده اند که روی آن نوشته شده است «ما عاشق مسلمانان هستیم، ما متاسفیم و شما مثل خانواده برای ما هستیم.»

یک کاربر اینترنتی عکس هایی از پوسترها را در توییتر منتشر کرده است.

 گفته می شود این مسجد در اوایل صبح روز ۲۸ فوریه  ۲۰۲۰ مورد حمله قرار گرفته است.

سعد ماجید یک ساکن آپارتمان های شاه جهان آباد گفت: این حمله حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد رخ داده است. مهاجمان چندین سنگ به سمت مسجد پرتاب کردند و پنجره های آن را شکستند. را شکستند.  

در آن زمان دو نفر در مسجد حضور داشتند - امام رشید و امام عبدالمنان. به گفته آنها ، مهاجمان پس از پرتاب سنگ ، شعارهای هندی سردادند. یک نگهبان نیز در مسجد حضور داشته و به این واقعه شهادت داده است.

با این حال معاون پلیس دراکرا بعدا مدعی شد که این حادثه هرگز رخ نداده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha