پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کودک ۷ ساله، ۸۰۰ دلار برای بازماندگان حمله به مساجد جمع آوری کرد.

حوزه/ یک پسر ۷ ساله نیوزیلندی برای کمک به قربانیان حملات تروریستی به مساجد کرایست چرچ، اقدام به فروش آنلاین تابلو های فلزی کرده و ۸۰۰ دلار کمک جمع آوری شده را به مساجد اهدا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از newshub، یک کودک ۷ ساله نیوزیلندی موفق شد با فروش آنلاین تابلوهای فلزی؛ ۸۰۰ دلار برای بازماندگان و خانواده های قربانیان حملات مساجد کرایست چرچ جمع آوری کند

تقریبا یک سال پس از حملات تروریستی به دو مسجد لینوود و النوردر شهر کرایست چرچ در نیوزیلند که جان ۵۱ نمازگزار مسلمان را گرفت، بسیاری هنوز در تلاش هستند تا درد و رنج ناشی از این حمله خونین را برای بازماندگان و خانواده های قربانیان کاهش دهند.

 کنراد یک کودک ۷ ساله در شهر کرایست چرچ است که تصمیم گرفته کاری بکند. وی گفت که قبل از حملات نیز برای بچه های هم سن و سال خود که توان مالی برای خریدن غذا نداشتند پول جمع آوری می کرده است.

کنراد یکی از هزاران کودک در کرایست چرچ بود که در ۱۵ مارس پس از حملات مساجد، در خانه مانده بود و پدر و مادرش برایش حادثه را توضیح داه بودند.

 کنراد گفت: وقتی صحبت می کردیم من گفتم که می خواهم کاری برای کمک به آن ها انجام دهم. برای همین با اعضای خانواده جمع شدیم، فکرمان را روی هم گذاشتیم و تصمیم گرفتیم تابلوهایی بسازیم و با فروش آن ها به صورت آنلاین، کمک خیریه جمع آوری کرده و به مساجد بدهیم.

این خانواده تابلوهایی را از ورق های فلزی بریده و حدود ۵۰ تابلو را به صورت آنلاین فروختند و پول جمع آوری شده را به قربانیان حملات و خانواده های آن ها اهدا کردند.

 آنا پارکر یک فعال خیریه گفت: وقتی خانواده به من گفتند مقداری پول جمع آوری کردیم و من دیدم که یک پسربچه ۸۰۰ دلار کمک رسانی می کند اشک در چشمانم حلقه زد. این پول زیادی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha