پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
افتتاح رستوران غذای حلال به نام یکی از کشته شدگان حمله تروریستی

حوزه/ بازمانده حمله تروریستی به مسجد در کرایست چرچ، رستوران غذای هندی را به نام دوستش که یکی از کشته شدگان این حمله می باشد اختصاص داده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از rnz، مردی که سال گذشته از تیراندازی در مسجد کرایست چرچ در نیوزیلند جان سالم به در برده، رستوران جدید خود را که مختص غذاهای هندی حلال می باشد، به نام  دوست و مربی خود عمران خان، یکی از کشته شدگان حملات تروریستی افتتاح کرده است.

 محمد خواجه محی الدین سرآشپز  رستوران خان هندی گریل در جاده هیلز در شهر کرایست چرچ بود اما در یک سال گذشته حمله تروریستی به مسجد، مرگ دوستش و تشخیص سرطان دخترش او را با چالش های دردناکی مواجه ساخته است.

با وجود همه اینها ، وی همچنان با رویای دوستش که راه اندازی و اداره یک رستوران غذای هندی حلال می باشد، به زندگی ادامه می دهد.

محی الدین گفت که هرگز نمی تواند آنچه را که در سال گذشته در مسجد لینوود اتفاق افتاد ، فراموش کند. وقتی که همراه دوستش به نماز ایستاده بودند و او درکنارش به ضرب گلوله جان باخت.

 وی ادامه داد:  من در ردیف اول نماز قرار داشتم ، صدای بنگ درب را شنیدم ... سپس بعد از حادثه فهمیدم که صدای بنگ، صدای شلیک گلوله بود. فکر می کنم سعی داشت درب را بشکند. فکر کنم اگر او درب را می شکست اوضاع از این هم بدترمی شد. هنگامی که (تیرانداز) نتوانست ورودی را پیدا کند، آن موقع از پشت اقدام کرد و از پنجره ها به داخل شلیک کرد. نخستین گلوله به دوستم برخورد و او درجا درگذشت. آن زمان بود که عبدالطیف امام جماعت مسجد از همه خواست که پناه بگیرند.

او درباره دوستش می گوید: من فکر می کنم که او در بهشت است و احساس می کنم که هنوز با من است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha