پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی ابرازه

حوزه/ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: حضور طلاب در بیمارستان ها تجربه خوبی بوده و ما به استان های دیگر نیز پیشنهاد استفاده از این نیروهای جهادی را داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی ابرازه عصر امروز در نشست خبری درباره وضعیت کرونای استان که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: ما تا کنون تجربه ای برای ارائه خدمت نیروهای جهادی در بیمارستان ها نداشتیم، برای این افراد آموزش های لازم داده شده است.

وی افزود: جهادگران علاوه بر اینکه فضای روحی و خدماتی بیمارستان را کنترل می کنند، از نظر معنوی نیز در بیمارستان ها موثر هستند.

قائم مقام علوم پزشکی قم افزود: ادامه داد: طلاب در جاهایی که 100 درصد امکان ابتلا وجود دارد به صورت خودجوش کار می کنند و حضور آن ها تجربه خوبی بوده و ما به استان های دیگر نیز پیشنهاد استفاده از این نیروهای جهادی را داده ایم.

ابرازه مطرح کرد: در حال حاضر قریب به 400 نفر از جهادگران که بخشی از آن ها طلبه هستند در بیمارستان ها در حال خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد:علاوه بر این افراد، فراخوان برای نیروهای جهادی جدید نیز صادر شده و این نیاز وجود دارد و ما پذیرای این عزیزان هستیم، این افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی در بیمارستان ها به کارهای خدماتی می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha