یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرارگاه تبلیغی عمار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از توزیع بیش از ۲۳۰ اقلام غذایی در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حمیدرضا حدائق عصر امروز در حاشیه مراسم آماده کردن بسته های غذایی برای نیازمندان در مدرسه علمیه منصوریه شیراز،  با اشاره به اینکه قرارگاه عمار حسب دغدغه مسئول مدرسه در سال ۹۲ راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ازجمله فعالیت های قرارگاه عمار است.

وی اضافه کرد: ۷۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه منصوریه عضو  قرارگاه عمار هستند که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و ایام تعطیل به امر تبلیغ در مساجد، روستاهای اطراف و حسینیه‌ها می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز فعالیت‌های جهادی را یکی دیگر از اهداف قرارگاه تبلیغی عمار دانست و عنوان کرد: طلاب در فعالیت‌های جهادی به ۲ عرصه اطعام نیازمندان و سازندگی می‌پردازند؛ در بعد اطعام طعام، مبلغین فقرا و نیازمندان را شناسایی می‌کنند و به گروه جهادی معرفی می‌کنند، گروه جهادی نیز به همت خیرینی که در کانون‌های فرهنگی تحت پوشش قرارگاه عمار، مسجد الرجا، مسجد الرسول، مسجدالنبی، مسجد علمدار و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) هستند فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

وی اطعام طعام را یکی از ویژگی‌های ابرار و نیکوکاران برشمرد و خاطرنشان کرد: ابرار و نیکوکاران اطعام می‌کنند چراکه که بخشش را خداوند دوست دارد، اگر می‌خواهیم به حقیقت انفاق دست پیدا کنیم باید از چیزهایی ببخشیم که خود ما آن را دوست داریم.

حجت‌الاسلام حدائق در پایان بیان کرد: امروز نیز تعدادی از طلاب مدرسه علمیه منصوریه و برخی از نوجوانان کانون‌های فرهنگی تحت پوشش قرارگاه عمار در حال آماده کردن ۲۳۰ بسته اقلام غذایی هستند که پس از آماده‌سازی بین خانواده‌های مستحق توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha