جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه کمیته‌هایی با محوریت مساجد و خیرین برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمندان و مستمندان تشکیل شود، گفت: خوب است در این روزها اهل ایمان مواظبت‌های لازم را نسبت به کسانی که به خاطر تعطیل شدن کارها، احتیاجاتی دارند و مشکلات معیشتی پیدا کرده‌اند، داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با حضور در مصلای کرج از بخش‌های مختلف مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز بازدید به عمل آورد.

امام‌جمعه کرج ضمن عرض خداقوت به پرسنل این مرکز، در جریان آخرین اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در مساجد استان البرز قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی همدانی اظهار کرد: تمام برنامه‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های استان در مساجد به‌خصوص برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باید طی توافق‌نامه با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز انجام شود.

وی با تأکید بر توزیع نظام‌مند برنامه‌های فرهنگی در تمامی مساجد استان، عنوان کرد: باید انجام برنامه‌های فرهنگی محدود به تعدادی مسجد شاخص در استان نشود و همه مساجد البرز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تشکیل امور بانوان در مساجد، گفت: امور بانوان در مساجد هر منطقه زیر نظر دبیر امور مساجد آن منطقه تشکیل شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی همدانی با تأکید بر اینکه ضروری است تمام اولیاء و ائمه مساجد در امر خدمت‌رسانی به مردم در جهت ریشه‌کن کردن ویروس کرونا فعالانه شرکت کنند، اظهار داشت: مساجد با همکاری گروه‌های جهادی و بسیجی اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و محلات کنند.

وی با تأکید بر اینکه کمیته‌هایی باید با محوریت مساجد و خیرین برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمندان و مستمندان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: خوب است در این روزها اهل ایمان مواظبت‌های لازم را نسبت به کسانی که به خاطر تعطیل شدن کارها، احتیاجاتی دارند و مشکلات معیشتی پیدا کرده‌اند، داشته باشند.

گفتنی است، در ابتدای این بازدید حجت‌الاسلام‌ منطقی سعادتی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز به ارائه گزارشی از وضعیت مساجد استان پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha