جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-03-14_22-58-35.jpg

حوزه/ اصغری با اشاره به همکاری بسیج طلاب حوزه در تولید ماسک برای اقشار نیازمند، گفت: در حرکتی جهادی و خودجوش ۵۰ نفر از طلاب بسیجی مدرسه با همکاری سپاه در دو نوبت اقدام به تولید ۱۰۰۰ عدد ماسک کردند.

خانم افتخار اصغری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت های فرهنگی طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش های مسئولان و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) فعالیت های بسیاری در راستای مقابله با شیوع این بیماری توسط این حوزه انجام شد که از مهم ترین آنها می توان به برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع تقدیر از مدافعان سلامت اشاره کرد که در آن طلاب وصف حال خود از این ایام و همچنین حمایت خود را از مدافعان سلامت اعلام کردند.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه نقاشی و کاریکاتور نیز با هدف روحیه دادن به کودکان و بهره مندی آنها از این ایام و استفاده از فرصت های ماندن در خانه انجام پذیرفت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم، با اشاره به همکاری ۵۰ نفر از بسیج طلاب حوزه با سپاه در دوخت ماسک برای اقشار نیازمند، ابراز داشت: از دیگر برنامه های مدرسه در ایام کرونایی دوخت ۱۰۰۰ عدد ماسک در دو نوبت در حرکتی جهادی و خودجوش توسط طلاب جهادی مدرسه بود که در این طرح ماسک ها برای بزرگسالان و کودکان فراهم گردید و در بسته های کمک معیشتی به خانواده های نیازمند قرار داداه شد.

وی ادامه داد: آماده سازی پک های جهاد سلامت نیز که شامل مواد شوینده، دستمال کاغذی، صابون، ماسک و ... بود جهت توزیع بین خانواده های نیازمند از دیگر برنامه های جهادی در این ایام بود. آماده سازی تراکت های حاوی پیام های تبریک سال نو، جملات امیدبخش و روحیه دهنده به مردم با استفاده از آیات قرآن و نصب آنها بر روی بسته های ارسالی به نیازمندان نیز برنامه ای بود که در این ایام اجرا شد.

خانم اصغری در پایان با بیان این که ضدعفونی کردن فضای حوزه و مدرس ها از دیگر اقدامات مقابله با شیوع ویروس کرونا بود، خاطرنشان کرد: حضور در منزل درگذشتگان ناشی از بیماری کرونا و دلجویی از خانواده های آنان و قرائت زیارت عاشورا، ختم قرآن، قرائت نماز لیله الدفن از دیگر اقدامات فرهنگی طلاب و مسئولان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خواهران رباط کریم بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناهید هاشم نژاد IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 0
    احسنت بر خانم اصغری ودیگر خواهران حوزوی،ان شاءالله پر دفتر آقا امام مهدی عجل الله ثبت وظبط بشه،وجود ایشان مایه دلگرمی حوزویان است.