جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز نیکوکاری کارزین

حوزه/ مسئول مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین گفت: در سال ۹۸ مبلغ یک میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال کمک جمع آوری شد که در زمینه های کمک هزینه تحصیل، درمان، جهیزیه و مسکن، سیل سیستان و بلوچستان، بسته های معیشتی و غذایی، اردویی و زیارتی و کمک های ضروری هزینه شد.

حجت الاسلام مهدی جهانگیری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های یکساله مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین، اظهار داشت: مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) شهر کارزین با اخذ مجوز رسمی و شماره ثبت ۵۷۶۳ از ابتدای سال ۹۸ فعالیت خود را با اهدافی مشخص در زمینه حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی و ایجاد فرصت های اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنان آغاز کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تحت پوشش قرار دادن افراد علاقه‌مند به تحصیل که به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی از این نعمت بی بهره هستند، ارتقاع سطح فرهنگ و بهداشت و درمان خانواده های تحت پوشش و ارائه کمک های نقدی جهت تأمین دارو و کمک برای ادامه روند درمان افراد بیمار، کمک به امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج برای افراد تحت پوشش و تهیه جهیزیه برای از دیگر اهداف این مجموعه به شمار می رود.

مسئول مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین تصریح کرد: در سالی که گذشت این مرکز نیکوکاری با تلاش هیأت امنا و شناسایی خیرین شهر کار خود را آغاز کرد و در ادامه با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی جهت اطلاع رسانی همگانی کمک های خوبی را از سطح شهر و سایر دوستانی که در اقصی نقاط کشور حضور دارند توانست به بخش اعظمی از اهداف خود در سال نخست برسد.

وی  عنوان کرد: در سال ۹۸ جمعا مبلغ یک میلیارد و چهارصد و شصت و هشت میلیون ریال کمک جمع آوری شد که در زمینه های کمک هزینه تحصیل، درمان، جهیزیه و مسکن، کمک به سیل سیستان و بلوچستان، بسته های معیشتی و غذایی، اردویی و زیارتی و همچنین کمک های ضروری هزینه شد.

حجت الاسلام جهانگیری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان و خیرین بتوانیم اقدامات شایسته ای در راستای خدمت به همنوعان خود انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha