جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بجانی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)تبریز گفت: درگذشت غریبانه همسر و فرزندان طلبه جهادی حجت الاسلام محمد مداح عواطف همه ملت ایران را بر انگیخت و مردم متوجه حضور بی منت و بی ریای روحانیت در جبهه حفظ سلامت جامعه شدند.

حجت الاسلام روح الله بجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: بخشی از طلاب و روحانیون کشور، داوطلبانه وارد امدادرسانی و سلامت کشور شدند و دوشادوش مدافعان سلامت در بیمارستان ها برای ایجاد آرامش بیماران و پرستاران و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، ایثارگرانه خدمت می کنند و در تیم های ضدعفونی و گندزدایی شهرها و حتی روستاها بسیار فعال هستند.

وی ادامه داد: درگذشت غریبانه همسر و فرزندان طلبه جهادی حجت الاسلام محمد مداح عواطف همه ملت ایران را برانگیخت و مردم متوجه حضور بی منت و بی ریای روحانیت در جبهه حفظ سلامت جامعه شدند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز افزود: پزشکان با جسم بیماران کار دارند و ما روحانیون با روحشان؛ آنها به وظایف خود چنان عمل کردند که رهبر معظم انقلاب و نمایندگانشان از آنان تشکر کرده و می کنند. آیا ما نیز در این امر رضایت خدا و ولی خدا را جلب کرده و ادای تکلیف نموده ایم؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اهل قم IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    خداوند به این عزیز عالم عامل، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید و عزیزان سفرکرده اش را هم غریق رحمات الهی بفرماید. ما شرمنده اینها هستیم و قدرت تشکر نداریم.....