جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از راه اندازی «پویش هر خانه ایرانی یک محفل قرآنی» در ایام تعطیلی نوروز و بحث شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، با اشاره به آیه شریفه «و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمومنین» اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکان به ماندن افراد در خانه و رعایت بیشتر مسائل بهداشتی که امری بسیار مناسب  است، برای ایجاد نشاط و افزایش روحیه در بین افراد خانواده، بهترین راه انس گرفتن با کلام الله مجید است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: در این راستا پویش «هر خانه ایرانی یک محفل قرآنی» در حال شکل گیری است تا بتوانیم خانه های خودمان را تبدیل به یک محفل قرآنی کنیم و دلیل آن این است که در روایات آمده است که هر زمانی که بلایا به سمت شما می آید، انس خود را با قرآن بیشتر کنید.

وی، جمع شدن اعضای خانواده و تلاوت قرآن را امری مغتنم شمرده و بیان کرد: جمع شدن افراد خانواده و تلاوت قرآن و حتی حفظ قرآن کریم باعث می شود که روح و قلب ما لذت و نشاط پیدا کند و این نشاط به جسم ما نیز اثر مطلوب خواهد داشت.

حجت الاسلام مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور همه مؤمنان، مسلمین و طلاب و آحاد مردم اصفهان و ایران را دعوت به شرکت در پویش #هر_خانه_ایرانی_یک_محفل_قرآنی  می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha