پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسین کریمی مقدم - حوزه کردستان

حوزه/ مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه کرونا همه‌ی مردم را خانه نشین کرده است، گفت: در این فرصت مغتنم بیاییم با تشکیل محفل های انس خانوادگی با قرآن کریم، از برکات آیات بهره مند شویم و زمینه آرامش را در بین خانواده هایمان مهیا سازیم.

حجت الاسلام حسین کریمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بیماری کرونا به نوعی همه را خانه نشین کرده است و این امر برای برخی از افراد غیرقابل تحمل است.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: اما باید از این روزها نهایت استفاده را ببریم و در این روزها که به نوعی برای در امان ماندن از کرونا در خانه مانده ایم باید ارتباطمان را با قرآن کریم و ادعیه بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی سال بهترین و پراجرترین کارها قرائت قرآن کریم، خواندن احادیث و ... دینی است و باید قدر این فرصت را بدانیم و خود را بیشتر از هر زمان دیگری به خداوند متعال نزدیک کنیم.

حجت الاسلام کریمی مقدم با اشاره به اینکه تنها با یاد خداوند است که دلها آرامش می گیرد، اظهار داشت: در این روزها که جامعه درگیر بار روانی و استرس بیماری کروناست، هیچ چیزی به اندازه قرآن نمی تواند زمینه آرامش را برای ما مهیا سازد.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: در این فرصت مغتنم بیاییم با اهل خانواده و با تشکیل محفل های انس خانوادگی با قرآن کریم، هم از برکات آیه آیه قرآن کریم بهره مند شویم و  زمینه آرامش را در بین خانواده هایمان مهیا سازیم.

این کارشناس امور قرآنی بیان کرد: پناه بردن به معنویات، زمینه آرامش واقعی را برای انسان مهیا می سازد و بی شک هیچ چیزی به مانند قرآن، دعاها و روایات اهل بیت(ع) نمی تواند آرامش واقعی را به ما هدیه دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha