شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س)کلاردشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلارشت گفت: روزانه ۱۰۰۰ ماسک تولید و در مناطق مختلف کلاردشت به صورت رایگان توزیع می شود، البته علاوه بر کارگاه، خواهران طلبه به صورت خودجوش اقدام به تهیه ماسک و توزیع بین مردم می کنند.

خانم بحرکاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در جامعه در راستای  فعالیت در اردوهای جهادی، در کنار سایر اقشار و ادارات این شهرستان، با همکاری بسیج سازندگی اقدام به تهیه و توزیع ماسک‌های پارچه ای کرده است.

وی ادامه داد: این مدرسه علمیه با توجه به اهمیت ویروس کرونا در جامعه و سرعت انتقال و درگیری جمعیت قابل توجهی از مردم منطقه، تصمیم گرفت در راستای اقدامات پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا و جهت کمک به  هموطنان خود با بسیج خواهران برای تهیه ماسک پارچه ای همکاری جهادی کند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلارشت افزود: برای ایجاد کارگاه تولید ماسک، نیاز به کمک‌های مالی بود که مدرسه علمیه خواهران کلاردشت مسئولیت جمع آوری کمک‌های نقدی از خیرین را بر عهده گرفت و به حول و قوه الهی مقدار زیادی پول جمع آوری و در اختیار بسیج قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متمرکز کردن خیاط ها در یک مکان و تهیه غذا برای آنها و  همچنین هماهنگی با بانوان خیّر جهت پخت ناهار از دیگر اقدامات این مدرسه علمیه است.

بحرکاظمی گفت: روزانه ۱۰۰۰ ماسک در این کارگاه تولید و در مناطق مختلف کلاردشت به صورت رایگان توزیع می شود، البته علاوه بر کارگاه، خواهران طلبه نیز به صورت خودجوش اقدام به تهیه ماسک در خانه و توزیع در بین مردم می کنند.

بحرکاظمی در ادامه با بیان این که برای مقابله با ویروس کرونا باید فرهنگ عمومی بهداشت را ارتقاء داد، اعلام کرد: این ویروس سبب توجه بیشتر مردم به رعایت بهداشت فردی و عمومی در جامعه شده است؛ از این رو طلاب و مبلغان ما در فرهنگ سازی این امر خطیر شرکت کرده و در فضای مجازی و حضوری، راه‌های انتقال بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و کرونا و همچنین درمان و پیشگیری را با رعایت نکات بهداشتی برای مردم تبیین کردند.

وی تأکید کرد: مبلغان این مدرسه علمیه برای حفظ آرامش هم وطنان به خصوص همشهریان خود با ارسال  پیامک و مطالب آموزنده و آرامش بخش و همچین برگزاری ختم صلوات و جزء خوانی قرآن در صفحات اجتماعی در راستای کاهش التهابات موجود در جامعه اقدام کردند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت با اشاره به آیه شریفه «الا بذکر الله تطمئن القلوب»، خاطرنشان کرد: کادر، طلاب و اساتید این مدرسه علمیه از همه هموطنان خود تقاضا دارند تا ضمن حفظ آرامش و خونسردی، در کنار هم و با احساس مسئولیتی مضاعف نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند تا شاهد نابودی هرچه زودتر این بیماری ویروسی در جامعه باشیم.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha