پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسجد کوفه

حوزه/ تولیت مسجد مقدس کوفه با هماهنگی اداره بهداشت نجف اشرف و ستاد بحران استان، مهمانسرای حضرت مسلم بن عقیل (ع) را به محل قرنطینه موقت موارد فوری یا مشکوک به کرونا اختصاص داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد مجید الموسوی تولیت مسجد کوفه گفت: تولیت مسجد مقدس کوفه با هماهنگی اداره بهداشت نجف اشرف و ستاد مقابله با بحران استان، مهمانسرای حضرت مسلم بن عقیل (علیه السلام) را به محل قرنطینه موقت موارد فوری یا مشکوک به کرونا اختصاص داد و این مکان به تمامی لوازم پیشگیری از ویروس کرونا مجهز شده و اقدامات مراقبتی برای عبور از این مرحله بحرانی و سخت انجام می گیرد.

وی افزود: تولیت مسجد با نظارت اداره بهداشت استان نجف خدمات کاملی به افرادی که در مهمانسرا قرنطینه هستند، ارائه می دهد و از جمله این خدمات که به صورت روزانه انجام میگیرد؛ حضور کادر پزشکی و بهداشتی، ارائه وعده های غذایی، آب بهداشتی و سایر خدمات است.

الموسوی تصریح کرد: تولیت مسجد از طریق بخش های مختلف این مسجد در حد توان خود در اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی برای مقابله با بیماری های همه گیر به ویژه ویروس کرونا مشارکت می کند که از جمله این اقدامات؛ گند زدایی و ضد عفونی مسجد کوفه و حرم های مجاور آن و محیط پیرامون و همچنین تأسیسات و سرویس های عمومی با استفاده از مواد ضدعفونی و پاک کننده است.

تولیت مسجد کوفه ادامه داد: از اقدامات دیگر، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی بهداشتی در خصوص ویروس کرونا از طریق برگزاری جلسات آموزشی برای مسئولین تولیت و اقشار مختلف مردم است.

وی اشاره کرد: تولیت مسجد تلاش می کند تمامی لوازم پیشگیرانه شخصی را برای کارکنان مسجد از جمله ماسک های طبی و دستکش به صورت روزانه فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha