جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 910475
۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
شهادت امام باقر(ع) حرم امیرالمومنین(ع)

حوزه/ ستاد بحران نجف اشرف با بیان اینکه تصمیم به اعمال محدودیت آمد و شد از ساعت دوازده شب تا شش صبح گرفته، از بخش بهداشت عمومی این شهر خواست گزارش و دستور العملی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم ارائه دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ستاد بحران نجف اشرف با بیان اینکه تصمیم به اعمال محدودیت آمد و شد از ساعت دوازده شب تا شش صبح گرفته شده، از بخش بهداشت عمومی این شهر خواست گزارش و دستور العملی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) در ماه محرم ارائه دهد.

ستاد بحران نجف در بیانیه ای اعلام کرد که نشستی را به ریاست لؤی الیاسری رئیس ستاد بحران استان نجف اشرف و اعضای ستاد برگزار کرده و تصمیم گرفته که نقاط ایست و بازرسی در ایام عید قربان و غدیر کاملا بسته باشد و رفت و آمد عادی در داخل استان فقط تا ساعت دوازده شب امکان پذیر است.

این ستاد با بیان اینکه محدودیت رفت و آمد از ساعت دوازده شب تا ساعت شش صبح خواهد بود، افزود: به دلیل افزایش ابتلا به ویروس کرونا در نجف اشرف و سایر استان های عراق، از استقبال و پذیرش زائران دیگر استان ها معذور هستیم.

ستاد بحران نجف اشرف از بخش بهداشت این استان خواست، رویکرد و گزارش و دستورالعمل بهداشتی خود در را در خصوص برپایی مراسم عاشورا و عزاداری حسینی در ایام محرم ارائه دهد تا با خادمان امام حسین (علیه السلام) و صاحبان هیئت های حسینی بحث و بررسی شود.

این ستاد بحران از وزیر بهداشت خواست شخصا در خصوص پرونده بحران اکسیژن ورود کند و راه را برای ورود کامیون ها از جمهوری اسلامی ایران و کشور کویت تسهیل کند؛ چراکه میزان اکسیژن خشک کم است و از سایر استان ها و وزارت بهداشت می خواهیم که در این خصوص ما را کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha