پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدمت‌رسانی به بیماران

حوزه/بسیجیان جامعه بسیج زنان استان قم پا به‌پای همه جهادگران این روزها سخت در تلاش هستند تا در عرصه‌های مختلف یاری‌رسان بیماران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه جهاد ادامه دارد، بهترین واژه‌ای که می‌توان برای این روزها به کاربرد همین جمله است، چراکه بسیاری از طلاب و بسیجیان به‌صورت کاملاً خودجوش و داوطلبانه پا به میدان جهاد و خدمت‌رسانی گذاشته‌اند و پا به‌پای جهادگران سلامت در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند.

هرچند که امروز این پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی در بیمارستان‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند اما هستند انسان‌هایی مهربان و دوست‌داشتنی که خود قدم به عرصه خدمت‌رسانی گذاشته‌اند.

بسیجیان جامعه بسیج زنان استان قم نیز پا به‌پای همه جهادگران این روزها سخت در تلاش هستند تا در عرصه‌های مختلف یاری‌رسان بیماران باشند.

خواهران بسیجی در قالب گروه رهروان ولایت و مدافعان سلامت در حال انجام اقدامات بسیار زیادی برای بیماران هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

 حضور خواهران بسیج طلاب در غسالخانه جهت تغسیل، حضور در بیمارستان‌ها، پخت و طبخ غذا برای فرزندان خانواده‌هایی که مادر مبتلابه کرونا شده، پرداخت اجاره منزل افرادی که این ماه توان کرایه به صاحب‌خانه را ندارند، قربانی و ذبح گوسفند به نیابت مردم ایران و توزیع در بین افراد بی‌بضاعت، برگزاری جشن‌های مجازی در کانال‌ها و گروه‌ها، برگزاری هر خانه یک مسجد به مناسبت اعتکاف، ایجاد کانال واکسن کرونا باهدف پاسخ به شبهات، تأثیر دعا برگرفتاری ها، و مطالب بهداشتی، ایجاد کانال باهدف امیدواری در جامعه و خانواده، خرید لباس ویژه کودکان محروم، تهیه و تولید ماسک و لباس برای بیمارستان‌ها، بسته‌بندی پک بهداشتی در چند مرحله و توزیع مواد غذایی برای خانواده‌های زن سرپرست ازجمله اقداماتی که توسط این گروه در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha