پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتشارات «راه‌یار»

حوزه/ همزمان با خانه‌نشینی اجباری بسیاری از خانواده‌ها در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش اوقات فراغت افراد، انتشارات «راه‌یار»، کتاب‌های خود را به مدت محدودی با تخفیف ویژه عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با خانه‌نشینی اجباری بسیاری از خانواده‌ها در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش اوقات فراغت افراد، انتشارات «راه‌یار»، کتاب‌های خود را به مدت محدودی با تخفیف ویژه عرضه کرده است.

براساس اعلام این انتشارات، علاقمندان برای تهیه اینترنتی کتاب‌ها می‌توانند به سایت  Ammaryar.ir مراجعه و با کد raheyarpub از تخفیف   ۳۰درصدی استفاده کنند.

بنابرین گزارش، در طی این طرح از ۲۴ اسفند ماه الی ۲۸ اسفند ادامه دارد، ارسال کتاب‌ها به صورت پستی بوده و سفارش‌های بالای ۸۰هزار تومان نیز به طور رایگان برای علاقمندان ارسال می‌شود.

گفتنی است، انتشارات راه‌یار منتشر کننده آثار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و به عنوان «ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی» تاکنون آثاری در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی و هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، تاریخ شفاهی معلمان و مربیان و مدارس انقلاب، جهاد سازندگی، جبهه مقاومت، دفاع مقدس و… منتشر کرده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha