جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 891006
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
آیت الله علما در نشست پیش از ظهر امروز با استاندار کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هر چه مردم رعایت بهداشت فردی داشته و به توصیه های بهداشتی متخصصان پزشکی گوش فرا دهند، به فضل الهی این ویروس منحوس ریشه کن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری »«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علما در نشستی با مهندس بازوند، استاندار کرمانشاه، گفت: باید مردم بزرگوار استان به توصیه های مسئولان گوش فرا داده و برای جلوگیری از شیوع بیشتر «ویروس کرونا» در منازل خود باقی بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: خوشبختانه مسئولان پای کارند و اگر مردم رعایت و همراهی کنند، شاهد پیشرفت های خوبی در پیشگیری و درمان این ویروس مهلک خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هر چه مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و توصیه های بهداشتی متخصصان پزشکی گوش فرا دهند، به فضل الهی این ویروس منحوس ریشه کن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم در همه احوال ماندگار است، ادامه داد: مردم بصیر و انقلابی در تمام صحنه های دفاع از نظام اسلامی قوت قلب مسئولان بوده، از این رو شایسته بهترین خدمات در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا هستند.

آیت الله علما در پایان گفت: رسانه ها خصوصا صدا و سیما خیلی خوب می توانند عمل کنند و به گونه ای مدیریت نمایند تا آرامش در جامعه حاکم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha