جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب بسیجی

حوزه/ ۵۱۴ طلبه بسیجی در عرصه‌های مختلف به صورت جهادی برای مقابله با  این ویروس منحوس و رفع مشکلات عدیده ای که برای مردم و جامعه ایجاد نموده است پای کار آمده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، اسماعیل امیرزاده، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم با اشاره به آخرین وضعیت عملکرد بسیج طلاب گفت: طلبه های بسیجی از همان روزهای نخست مبارزه با ویروس منحوس ثابت قدم وارد میدان شدند و رسالت خود را خدمت به مردم می دانند.

وی افزود: ۵۱۴ طلبه بسیجی در عرصه‌های مختلف به صورت جهادی برای مقابله با  این ویروس منحوس و رفع مشکلات عدیده ای که برای مردم و جامعه ایجاد نموده است پای کار آمده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم با بیان این که در شرایط کنونی استان نیاز مبرم به اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده دارد،افزود: ۱۱ طلبه بسیجی در کارخانه تولید مواد ضد عفونی کننده  در شهرک شکوهیه خدمت رسانی می کنند.

امیرزاده با تاکید بر این که بسیجیان با همه ظرفیت و توان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس هستند گفت:۸۰ نفر از طلاب  برای تعلیم موارد بهداشتی به دیگران برای پیشگیری از شیوع کرونا حضوری موثر و مستمر خواهند داشت.

وی افزود:بسیج طلاب استان با ارائه خدمات سلامت و  تعلیم موارد بهداشتی  در ۲۵۰۰ مکان عمومی حساس، مانند لبنیاتی ها، قصابی ها، سوپر مارکت ها و تحویل بیش از بیست هزار اقلام بهداشتی به درب منازل تا ریشه کنی کامل کرونا  در صحنه هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم عنوان کرد: ۱۵۳  مبلغ این روزها  به مدافعان و سربازان خط مقدم سلامت پیوسته اند و شبانه روز در کنار پزشکان  و پرستاران در خدمت بیماران کرونا  هستند.

امیرزاده با اشاره به شرایط خاص تدفین اجساد کرونایی گفت:۱۱ طلبه در اقدامی خداپسندانه برای کمک رسانی برای غسل و کفن کرونایی ها  در  بهشت معصومه(س)قم خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: ضد عفونی کردن درب منازل مردم (۲۵۰۰  منزل ) و بررسی ۳۷۰۰ خانواده از جهت داشتن بیمار کرونایی و سالخوردگان و اعزام پزشک به برخی از خانواده‌ها از دیگر اقدامات  این طلاب بسیجی جهادگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha