جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست قرارگاه محرومیت زدایی خوزستان - کراپ‌شده

حوزه/ نشست فوق‌العاده قرارگاه «محرومیت‌زدایی و حرکت‌های جهادی» بامحوریت مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست فوق‌العاده قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی و حرکت‌های جهادی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و اعضای آن بامحوریت مبارزه با ویروس کرونا و اتخاذ تدابیر لازم برگزار شد.

در این نشست چندساعته بنا شد تا با توجه به برخی از آسیب‌های وارده به برخی از صاحبان مشاغل آزاد، نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به این خانوارها اقدام لازم صورت گیرد.

همچنین باتوجه به‌ضرورت خود قرنطینگی و کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان باهدف کنترل زنجیره انسانی انتقال بیماری، بنا شد اقدامات موردنیاز نسبت به فعالیت فرهنگی و تبلیغی در راستای افزایش آگاهی‌های بهداشتی انجام شود.

ضدعفونی مناطق مختلف توسط گروه‌های جهادی بر اساس اولویت‌های مکانی، ترویج و تبلیغ قرائت ادعیه خانوارها در منازل باتوجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسل و قرائت ادعیه به‌منظور رفع بلا و عافیت ملت ایران از دیگر مصوبات این نشست است.

همچنین باتوجه به پیش‌بینی مدل‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی بیش از تاب‌آوری رودخانه‌های دز و کارون مقرر گردید قرارگاه و گروه‌های جهادی، آمادگی لازم را به‌منظور امداد و کمک‌رسانی در وقوع سیلاب احتمالی داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha