شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفر حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد به امیدیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در راستای بررسی شهر به شهر روند شیوع کرونا با امام جمعه امیدیه و جمعی از روحانیون این شهرستان دیدار و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص روند پیشگیری از شیوع کرونا، قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در سفر به شهرستان امیدیه با حجت‌الاسلام علیزاده امام جمعه و جمعی از روحانیون این شهرستان دیدار کرد.

امام جمعه اهواز در این دیدار در جریان آخرین وضعیت امیدیه نسبت به شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و بر لزوم خدمت‌رسانی مسئولان به مردم تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد همچنین در جریان آخرین اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان امیدیه قرار گرفت و پس از آن خطاب به روحانیون حاضر در جلسه، گفت: سلام من را به همه طلاب و بسیجی ها برسانید و از قول من به آن‌ها خداقوت بگویید.

گفتنی است، دیدار  نماینده ولی فقیه در خوزستان با ائمه جمعه و از روحانیون امیدیه، در راستای بررسی شهر به شهر روند شیوع کرونا بوده و سفرهای شهرستانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha