شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 891144
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کتابخوانی

حوزه/ این روزها با توجه به توصیه مسئولان مبنی بر عدم خروج مردم از منازل، تصمیم گرفتیم با انجام برنامه‌های فرهنگی به‌صورت مجازی، اوقات فراغتی صحیح برای مردم فراهم آوریم.

حجت‌الاسلام عادل فریحی، امام جمعه موقت آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی مسابقه هفتگی کتاب‌خوانی در آبادان، اظهارداشت: این روزها با توجه به توصیه مسئولان مبنی بر عدم خروج مردم از منازل، تصمیم گرفتیم با انجام برنامه‌های فرهنگی به‌صورت مجازی، اوقات فراغتی صحیح برای مردم فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون برای دومین هفته است که اقدام به برگزاری این مسابقه مجازی کرده‌ایم، گفت: این هفته کتاب «شب‌های پیشاور» را معرفی کرده‌ایم و برای تشویق جوانان به حضور در این مسابقه، جوایزی را نیز مد نظر قرار داده‌ایم.

حجت‌الاسلام فریحی، ترویج فرهنگ مطالعه کتب عمومی و همچنین پاسخ به برخی شبهات را از اهداف برگزاری این مسابقه هفتگی عنوان کرد و افزود: در این مسابقه به ۵ نفر از برگزیدگان مبالغی به‌رسم هدیه تقدیم می‌شود.

امام جمعه موقت آبادان، گفت: امید است با افزایش این قبیل برنامه‌های فرهنگی، مردم را دعوت به ماندن در منازل کنیم تا با خود قرنطینگی، ویروس نحس کرونا را از بین ببریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha