سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام جزایری / سید علی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام جزایری، با حکمی از سوی موسی شاعری، به‌عنوان دستیار ویژه شهردار اهواز در امور فرهنگی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید علی جزایری، از مدیران جهادی موفق اهواز، در حکمی از سوی موسی شاعری، شهردار اهواز، به‌عنوان «مشاور و دستیار ویژه شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و نماینده و جانشین خود در شورای فرهنگی شهرداری» منصوب کرد.

شاعری در حکم حجت‌الاسلام جزایری، آورده است؛ امید است با اتکای به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود، در جهت توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی، بهبود وضعیت اجتماعی شهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام نمایید.

ضمن اینکه کلیه معاونت‌ها، مناطق هشتگانه و سازمان‌های وابسته شهرداری علی‌الخصوص سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی موظف‌اند نهایت همکاری با جنابعالی را مبذول نمایند.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام سید علی جزایری، هم‌اکنون به‌ عنوان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات خوزستان و یکی از مدیران موفق مؤسسه‌های جهادی استان خوزستان است.

دفتر خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، انتصاب جناب حجت‌الاسلام جزایری، در این عرصه را برای تحول در سازمان فرهنگی شهرداری اهواز، به فال نیک گرفته و امید است با حضور مؤثر وی، تحولاتی نو و جدید در کلان‌شهر اهواز شکل گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha