شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اطلاع رسانی پزشک فلسطینی در مسجد از وخامت شیوع کروناویروس

حوزه/ برای اولین بار در یک مسجد کرانه باختری، یک پزشک فلسطینی به جای امام جماعت خطبه های نماز جمعه را به دست گرفته و به مردم درباره ویروس کرونا آگاهی رسانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thekashmirmonitor، در تصاویری از یک مسجد در کرانه باختری دیده می شود که یک پزشک فلسطینی خطبه های نماز جمعه را در مسجد کرانه باختری در اختیار گرفته تا به مردم راجع به ویروس کرونا اطلاع رسانی کند.

 در یک اقدام عجیب جمعه گذشته (۱۴ مارس) در مسجدی در فلسطین خطبه های نماز جمعه توسط یک پزشک ایراد شد تا مردم را از اقدامات احتیاطی مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا و مبارزه با اپیدمی احتمالی آگاه سازد.

این خبر توسط روزنامه فلسطینی الحیات الجدیده گزارش شده و همچنین توسط وفا، یک خبرگزاری فلسطینی نیز تأیید شده است. عکس هایی که پزشک روی منبر ایستاده و سخنرانی خود را بیان می کند، در رسانه های اجتماعی به طور گسترده منتشر شد.

الحیات الجدیده گزارش داد که این برای اولین بار است که یک پزشک به جای امام جماعت مسجد، خطبه های نماز جمعه را در مسجدی در کرانه باختری در شهر طولکرم می خواند که هدف آن آگاهی رسانی و بیدارسازی نمازگزاران از وضعیت کنونی پیرامون شیوع ویروس کرونا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha