سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی با وجود محدودیت های ویروس کرونا

 حوزه/ در حالی که محدودیت هایی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعمال شده اند، تعداد زیادی از شهرک نشینان یهودی روز گذشته با همراهی پلیس اسرائیل به محوطه مسجدالاقصی یورش بردند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از middleeastmonitor، تعداد زیادی از شهرک نشینان یهودی علی رغم محدودیت هایی که برای مبارزه با ویروس کرونا گذاشته شده اند، روز گذشته به محوطه مسجدالاقصی حمله کرده و نمازگزاران فلسطینی را تحریک کردند.

 براساس گزارش یک وب سایت خبری فلسطینی، شهرک نشینان یهودی توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل محافظت می شدند که چهار فلسطینی را در داخل مسجد الاقصی دستگیر کردند و ادعا کردند که آنها حاکمیت اسرائیل را نقض کرده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وادی الحیلوا، فلسطینی ها هنگام توزیع بروشورها از جمله اطلاعات بهداشتی مربوط به ویروس کرونا دستگیر شدند. این شهرک نشینان زمانی عصبانی شدند که مشاهده کردند بروشورهای امدادی پخش شده توسط فلسطینی ها پرچم کشور فلسطین را به همراه دارد که بخشی از آرم سازمان امداد پزشکی فلسطین است.

در همین حال، پلیس اشغالگر اسرائیل به خانه دکتر ناژه بکرات، معاون مدیر گروه اوقاف در بیت المقدس حمله کرده و وی را دستگیر کرد؛ وی مورد بازجویی قرار گرفته و چند ساعت بعد آزاد شد.

فعالان فلسطینی از مردم خواسته اند که نمازهای خود را در مسجد الاقصی اقامه کنند و آن را خالی نگذارند تا نقشه اسرائیل برای یهودی سازی مسجد ناکام بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha