پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار دامغانی

حوزه/ سردار دامغانی گفت: مجموعه سپاه استان امسال در ایام نوروز تعطیلی ندارند و در خدمت مردم و مجموعه درمانی و پزشکی استان هستند و هر کمکی که باشد به مردم و جهادگران عرصه سلامت ارائه می‌دهد و در این عرصه با تمام توان حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حمید دامغانی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه کادر درمانی و پزشکی استان سمنان، در مقابله با کرونا و جهاد در عرصه سلامت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول این مدت سه بار پیام تقدیر و تشکر صادر فرمودند و این سابقه ندارد، اظهار داشت: این نشان از اهمیت کار شماست و ما امروز به نمایندکی از کارکنان سپاه استان برای خداقوتی و تشکر از زحمات جهادگران عرصه سلامت در استان سمنان در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود خدمت شما رسیدیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه مجموعه سپاه استان نیز در کنار کادر درمانی و پزشکی استان در خدمت مردم استان در راستای مأموریت‌های ابلاغی و کمک به پیشگیری از انتشار ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: مجموعه استان سمنان هماهنگ عمل کرده اند و همه دستگاه‌های اجرایی و سپاه و بسیج در خدمت جهادگران عرصه سلامت حضور فعال داشته اند.

وی با تأکید بر اینکه تعامل خوبی بین همه نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در خدمت به مردم و کمک به کادر درمانی و پزشکی استان است، افزود: مجموعه سپاه استان امسال در ایام نوروز تعطیلی ندارند و در خدمت مردم و مجموعه درمانی و پزشکی استان هستند و هر کمکی که باشد به مردم و جهادگران عرصه سلامت ارائه می‌دهد و در این عرصه با تمام توان حضور خواهند داشت.

سردار دامغانی با تقدیر و تشکر از فعالیت های کادر درمانی و پزشکی استان سمنان در مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج استان در ایام نوروز بودن وقفه در خدمت مردم و مجموعه درمانی استان خواهد بود.

در این دیدار دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تشکر از حضور فرمانده سپاه استان و هیأت همراه به ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه در مقابله با کرونا ارائه کرد و از همراهی سپاه و بسیج با مجموعه درمانی و پزشکی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha