جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر شما/ اهدای گل به پرستاران و پزشکان بیمارستان امام حسین (ع) تهران توسط طلاب

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک با حضوری کوتاه و مختصر در بیمارستان این شهر، ضمن خداقوت به کادر درمانی و پرستاران، از زحمات آن‌ها در این چند روز اخیر تقدیر و تشکر کردند.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تقدیر حوزه علمیه از کادر درمانی بیمارستان اندیمشک، اظهار داشت: طلاب این مدرسه علمیه از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان اندیمشک که هم‌اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، تقدیر و تجلیل کردند.

وی افزود: طلاب این مدرسه با حضوری کوتاه و مختصر در بیمارستان، ضمن خداقوت به کادر درمانی بیمارستان، از زحمات آن‌ها در این چند روز اخیر تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام آذرافروز در ادامه با اشاره به ضدعفونی مناطق محروم شهرستان، از سوی گروه جهادی مدرسه، گفت: هم‌اکنون چند روز است که مناطق محروم شهرستان از سوی گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و این کار إن‌شاءالله تا عبور از بحران کرونا، ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک در پایان اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم که به توصیه‌های پزشکی عمل کنند و با ماندن در خانه و عدم مسافرت به دیگر شهرها، از شیوع و گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنند تا به یاری خداوند شاهد کاهش چشم‌گیر آمار مبتلایان به این ویروس باشیم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha