جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 891277
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
پویش

حوزه/ این مسابقه ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان است. علاقه‌مندان آیت‌الکرسی را تلاوت کرده و فیلم ضبط شده را از طریق تلگرام به ادمین کانال این دارالقرآن ارسال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،   در این روزهای شیوع ویروس کرونا که بیش از هر چیز آرامش و امیدواری نیاز جامعه است، انس با قرآن یکی از بهترین راه‌های رسیدن به آن است. همچنین با توجه به اهمیت و فضیلت‌های بسیار آیت‌الکرسی، دارالقرآن امام رضا(ع) اقدام به راه‌اندازی مسابقه و پویش قرائت آن کرده است.

این مسابقه ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان است. علاقه‌مندان آیت‌الکرسی را تلاوت کرده و فیلم ضبط شده را از طریق تلگرام به ادمین کانال این دارالقرآن ارسال می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات ارسال فایل و ثبت نام در این پویش می‌توانند به نشانی quran_boshra@ مراجعه کنند.

معیار آثار در بخش عمومی، صحیح‌خوانی آیت‌الکرسی است و رعایت صوت و لحن و تجوید برتر به صورت تخصصی در بخش دیگر ارزیابی می‌شود. براساس نظر سنجی مردمی و بیشترین آمار بازدید، برگزیدگان انتخاب می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدی سیرجانی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    جای تعجب و تاسف است که یک مسابقه قرآنی در بستر یک پیام رسان خارجی که اکنون فیلتر هم هست و بر ضد نظام کانالهایی در آن فعالیت می کرد امروز برای یک مسابقه قرآنی یک دارالقرآن قرار گرفته است در صورتی که لزوما باید از پیام رسان داخلی استفاده می شد و اینگونه یک نهاد قرآنی مروج و مبلغ تبلیغ
  • امیر محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    عالی