شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ این دسته از افراد نه تنها در دل، باور و اعتقاد به دین ندارند، در عمل هم حرکت هایشان نشان می دهد در مسیر غیر دینی قدم برمی دارند و در عین حال نگرش آنها به مذهب، امری ظاهری است.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هتک حرمت عده معدودی از افراد معلوم الحال به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و اقدام به شکستن در ورودی  حرم، ضمن محکوم کردن این حرکت گفت: دعا می کنیم ویروس منحوس کرونا هر چه زودتر از بین برود، بعد از شیوع ویروس و نسبت دادن به قم، حوزه علمیه قم و بعد هجمه علیه قم و حوزه علمیه ، این موج هراسی رسانه و در ادامه این حرکت هتک حرمت قابل پیش بینی بود.

این استاد حوزه اظهار داشت: اینها کسانی بودند که با استفاده از بستر فضای مجازی اقدام به تخریب علیه شهر قم و حوزه علمیه قم و علما کردند و در ادامه حرکت مذبوحانه شان را با این هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت بی بی فاطمه معصومه(س) و شکستن در ورودی به حرم تکمیل کردند و نشان دادند بوی از اعتقادات نبردند.

وی افزود: همه ما کسانی هستیم که با اعتقاد و محبت به اهل بیت(ع) زنده ایم و زندگی می کنیم، چرا می دانیم و  بر این اعتقاد هستیم که معارف دینی و شرع مقدس مبتنی بر عقل و شرع است؛ اگر بین این دو اصل شرع و معارف دینی فاصله ایجاد کنیم، در مسیر جهل و نادانی قرار گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی گفت: امروز با خطر این ویروس که فقهاء می فرمایند عقلا واجب است به دستورات پزشکان عمل شود، چرا که حفظ جان واجب است و اگر کسی غیر این عمل کند، مرتکب خلاف شده است، اما در این ارتباط کسانی می آیند و اقدام به هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت بی بی می کنند، این چه معنا و مفهومی جز دشمنی دارد.

این استاد حوزه اظهار داشت: این دسته از افراد نه تنها در دل، باور و اعتقاد به  دین ندارند، در عمل هم حرکت هایشان نشان می دهد در مسیر غیر دینی قدم برمی دارند و در عین حال نگرش آنها به مذهب  امری ظاهری است.

وی افزود: این روزها شاهد هستیم که مراجع و بزرگان حوزه این هتک حرمت را محکوم کردند و چرا که معتقدیم این عمل، نابخشودنی است و مردم و حوزه علمیه قم نباید در برابر این عمل ساکت بمانند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha