جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب شهادت ثامن الحجج(ع)

حوزه/ روحانیون، طلاب، اساتید، فضلا و مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان هتک حرمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) توسط عده‌ای معلوم‌الحال را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، روحانیون، طلاب، اساتید، فضلا و مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان، هتک حرمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و شکستن درب ورودی این مکان مقدس توسط افراد معلوم‌الحال و فرصت‌طلب را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌

فاجعه حمله به حرم مطهر و منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شکستن درب ورودی توسط افراد معلوم الحال و فرصت طلب که (وَ اَلدِّینُ لَعْقٌ عَلَی أَلْسِنَتِهِمْ) هستند بسیار سنگین و سخت آمد و قلب مقدس امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و قاطبه علما و اساتید و فضلای محترم بلاد اسلام بخصوص ایران عزیز و بالاخص قم را به درد آورد.

آنانی که دین را با سلایق خود تطبیق داده و هیچ گاه تدین واقعی را معیار خود قرار نداده و هر فرصتی را برای اغراض خود مغتنم شمرده و هر چه خود یا اربابان جیره خوارشان صلاح دیدند را معیار حق خواهی خود دانسته و خود را معیار حق معرفی کرده و حق محوری را قبول نکرده و به باطل خود اطمینان یافته اند می توانند به خود جرأت این حرمت شکنی‌ها را بدهند.

علما، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه منطقه کاشان این حرمت شکنی را به شدت محکوم دانسته و از مسئولان پیگیری و مجازات آنان را خواستارند؛ باشد که درس عبرتی شود برای فرصت طلبان دیگر که بدانند حوزه مقدسه قم و حریم کریمه آل‌الله سلام الله علیها جای مقدس مآبان و کج اندیشان و دستور بگیران نیست و نخواهد بود. والسلام

علما اساتید طلاب و فضلای مدارس علمیه و مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha