شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 891164
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب شهادت حضرت زهرا(س)

حوزه/ اقشار مختلف مردم قم به بی‌احترامی برخی افراد معلوم الحال نسبت به حریم آستان مقدس حضرت معصومه (س) که منجر به شکسته شدن بخشی از درب میدان ساعت شد، اعتراض کرده و خواستار برخورد با عاملان این اقدام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از  فارس، در پی اعلام تعطیلی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برای پیشگیری از شیوع کرونا که با تایید تولیت های این دو مکان مقدس صورت گرفت، عده ای افراد معلوم‌الحال با تجمع در مقابل درب های حرم مطهر، اقدام به شکستن بخشی از درب میدان ساعت حرم مطهر کردند.
در حالی که این اقدام با انتقاد و اعتراض مردم قم همراه بود، نیروهای انتظامی اقدام به متفرق کردن این افراد کرد.
گفتنی است، بسیاری از مردم قم در حالی که از بسته شدن درب های حرم مطهر به عنوان ملجاء و ماوای شیعیان ناراحت هستند، ولی در پیام هایی از این تصمیم که در راستای حفظ سلامت زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت بوده است، حمایت کرده و خواستار برخورد قاطع با مسببان این اقدام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد رضا IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    معلوم الحال بار معنایی بدی داره
  • محمدرضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    خب اگه قرار به تعطیلیه بروند فروشگاه های بزرگ را تعطیل کنند این چند وقت هرکس از مغازه کوچه خودشان خرید کند بروند پاساژها را تعطیل کنند فقط زورشان به حرم رسیده؟! هنوز جرات نکردند حتی به زبان بیاورند که برخی جاها تعطیل بشه کلا تعداد کمی می رفتند حرم و بهداشت هم رعایت میشد در هر صورت من طرفدار مؤمنین هستم