یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ حجت الاسلام خوشنویس زاده از فعالیت ۲۴ ساعته روحانیون جهادی در سه بیمارستان بیماران کرونایی اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خوشنویس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اقدامات نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زمینه خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ اظهار کرد: تا پیش از بروز این اتفاق در کشور، رابط هایی تحت عنوان نسیم مهر که شامل مبلغین خواهر و برادر هستند با بیمارستان ها در ارتباط بودند و در جهت تسکین آلام بیماران ایفای نقش می کردند.

وی افزود:  مبلغین خواهر و برادر در بحث مراقبت معنوی از بیمار و همراه بیمار، فعالیت می کردند و اکنون نیز با اتفاق جدیدی که در کشور افتاده، در سه شیفت با قوت بیشتری کار خود را انجام می دهند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که بخشی از نیروی های طلبه در شرایط فعلی به صورت جهادی به مجموعه نسیم مهر اضافه شده اند، گفت: طلاب ما در سه بیمارستانی که در اصفهان بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند، خدمت رسانی می کنند و از کارهای مذهبی و روحیه دادن تا مسائل خدماتی پای کار بوده و ایفای نقش می کنند.

حجت الاسلام خوشنویس زاده همچنین از به کارگیری بیشتر نیروهای مبلغه خواهر در آینده نیز خبرداد و افزود: به دلیل این که بخشی از بیماران، خانم هستند قرار است مبلغه های خواهر نیز در بیمارستان ها مستقر شوند و به بیماران خواهر کمک نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در۱۰شهرستان که دفتر نسیم مهر مستقر وجود دارد، طلاب کار خود را در زمینه کمک به تسکین آلام بیماران انجام می دهند و سیاست آتی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ادامه همین روند خواهد بود و در صورت نیاز نیروهای بیشتری به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha