جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وحدت اسلامی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: سئوال بنده از جناب مولوی عبدالحمید این است که اگر یک عالم شیعه در کشوری سنی این گونه سخنان را مطرح کند، چه عاقبتی در انتظارش است؟ بی شک وی به خوبی از این امر مطلع است، لذا به جای ایجاد تفرقه و نفاق در کشور، به دنبال مودت و برادری مورد تاکید رسول اکرم (س) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز در نشست با معاونین، مدیران و اساتید حوزوی کردستان اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای دشمنان علیه امت اسلام ایجاد تفرقه و اجرای پروژه نفوذ می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: در روزهای گذشته مولوی عبدالحمید با  بی اطلاعی، مطالبی را عنوان کرد که بی شک جز تفرقه و اختلاف، دستاورد دیگر ندارد و به نوعی آماده سازی زیرساخت های توطئه های تفرقه انگیزانه دشمنان وحدت جهان اسلام است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی، سنی و شیعه به یک چشم نگریسته می شوند، بیان کرد: سئوال بنده از جناب مولوی عبدالحمید این است که اگر یک عالم شیعه در کشوری سنی این گونه سخنان را مطرح کند، چه عاقبتی در انتظارش است؟ بی شک وی به خوبی از این امر مطلع است، لذا به جای ایجاد تفرقه و نفاق در کشور، به دنبال مودت و برادری مورد تاکید رسول اکرم (س) باشد.

وی اظهار کرد: امروز کشور با مشکلات بسیاری همانند شیوع کرونا و... روبروست و جامعه برای مبارزه با این مشکلات نیازمند آرامش است، اما اظهارنظرهای مولوی عبدالحمید آرامش را در کشور از بین خواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha