شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانه ایثارگران

حوزه/ خانه ایثارگران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت هتک حرمت به حرم‌های اهل بیت (ع) در قم و مشهد، اعلام کرد: ایثارگران گوش به فرمان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مبنی بر ضرورت تبعیت از تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا، از اقدامات این ستاد حمایت کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت فقیه و مسئولان کشور، تا ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس دعوت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی هتک حرمت جمعی از افراد وابسته به گروه‌های منحرف به حرم‌های مطهر حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، خانه ایثارگران با صدور پیامی، این اقدام توهین‌آمیز را محکوم کرد.

در بیانیه خانه ایثارگران آمده است:

«بسم‌الله قاسم الجبارین

خداوندا به تو پناه می‌آوریم!

امروز که دل مؤمنان و ولایت‌مداران، خصوصاً ایثارگران گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) است، یک جماعت منحرف معاند و با ولایت، مبادرت توهین به حرم‌های مطهر حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کرده‌اند، تا با این حرکت‌های غیر منطقی و غیر اخلاقی خود، ضمن جریحه‌دار کردن دل مؤمنان، برای دشمنان خوراک رسانه‌ای در جهت تخریب اسلام و انقلاب ایجاد کنند.

قطعاً این حرکت‌های غیر اخلاقی، از هیچ مومن واقعی سر نمی‌زند و دل هیچ‌یک از مؤمنان را خرسند نمی‌کند و عوامل این‌گونه اقدامات، همان منافقان هستند که خود را مسلمان قلمداد می‌کنند! آن‌ها همان افرادی هستند که در صدر اسلام، قرآن بر سر نیزه کردند و در برابر ولی خدا، ایستادند.

خانه ایثارگران کل کشور به نمایندگی از جامعه ایثارگران، این هتک حرمت را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد؛ ایثارگران گوش به فرمان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مبنی بر ضرورت تبعیت از تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا، از اقدامات این ستاد حمایت کرده و همگان به وحدت حول محور ولایت فقیه و مسئولان کشور، تا ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس دعوت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha