شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بزرگترین قرآن کریم در جهان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس از راه اندازی پویش همگانی ختم قرآن کریم در فضای مجازی خبر داد.

لیلا بهرامی شاد در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، ضمن قدردانی از فعالیت جهادی طلاب و مبلغان حوزه های علمیه خواهران به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: بحمدالله در این ایام اگرچه خواهران طلبه به صورت حضوری در حوزه حضور ندارند، اما جبهه تحصیل علم ودانش را رها نکرده و توام با تحصیل، سنگرهای مقاومت در برابر بیماری همه گیر را خالی نگذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب خواهر برای جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس در میدان جهاد حضور دارند، اضافه کرد: همکاری خواهران طلاب به صورت جهادی با ارگان های دولتی، نهادهای مردمی، پایگاه های بسیج، شهرک های صنعتی و فرهنگسرای خانواده، حماسه بانوان پشت جبهه 8 سال دفاع مقدس را تداعی می کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس، فعالیت های جهادی طلاب را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، تهیه اقلام بهداشتی،  تهیه بسته های ارزاق و لباس و توزیع آن بین اقشار کم برخوردار جامعه و حضور در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها از جمله فعالیت های جهادی طلاب حوزه علمیه فارس است.

وی، تبلیغ در فضای مجازی را یکی دیگر از فعالیت های طلاب خواهر حوزه علمیه فارس برشمرد و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه با تبلیغ در فضای مجازی و روحیه دادن و سوق دادن جامعه به سمت دعا و نیایش و همچنین متوسل شدن به ائمه اطهار(ع) رسالت طلبگی خود را به نمایش گذاشتند.

 بهرامی همچنین از راه اندازی پویش همگانی ختم قرآن کریم در فضای مجازی خبر داد و بیان داشت: علاوه بر ختم قرآن کریم پویش ادعیه و دعای هفتم صحیفه سجادیه به سفارش مقام معظم رهبری نیز بخش دیگری از فعالیت های مجازی طلاب است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس در پایان افزود: بحمدالله با وجود این شرایط کلاس های درس اخلاق در اکثر گروه های طلاب از سوی معاونان فرهنگی به صورت مجازی از طریق پیام رسان ها برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha