پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله سید احمد علم‌الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن درِ حرم را نبسته که بخواهیم در مقابل او مقاومت کنیم، احساسات خود را کنترل کنید تا بعضی دشمنان نتوانند به اسم امام هشتم (علیه‌السلام)، توطئه‌ای بر ضد ایشان اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، با اشاره به موضوع تعطیلی موقت حضور زائران در حرم‌های مطهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: در حادثه‌ای که پیش‌آمده، عوارض مشکلی برای ما حادث‌شده که شاید یکی از ناگوارترین عوارض، بسته شدن درب حرم امام هشتم(ع) باشد. حتی کسانی که متصدی این امر بودند نیز ناراحت و از این مسئله نگران هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه بسته شدن درهای حرم برای حفظ سلامت ارادتمندان حضرت حرم ائمه(ع)، پناهگاه شیعیان است، خاطرنشان کرد: حرم امام رضا(ع) در طول تاریخ پناهگاه بوده است.

وی تأکید کرد: این دستوری است که از طرف کارشناسان و متخصصین امر پزشکی و مسؤولان مبارزه با ویروس کرونا صادر شده  وطبیعی است، عزیزان ما برای حفظ بهداشت و سلامتی مردم و ارادتمندان امام رضا(ع)، باید این برنامه را اجرا می‌کردند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: عاشقان اهل‌بیت(ع) باید احساسات خودشان در این موضوع را کنترل کنند، دشمن درِ حرم را نبسته که بخواهیم در مقابل او مقاومت کنیم، احساسات خود را کنترل کنید تا بعضی دشمنان نتوانند به اسم امام هشتم(ع)، توطئه‌ای بر ضد ایشان اجرا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در شب شهادت امام موسی بن جعفر(ع)، منازل را عزاخانه اهل‌بیت(ع) کنیم و در پشت‌بام‌های منزل با خواندن نماز و زیارت موسی بن جعفر(ع) به طرف کاظمین، برای رفع بلا، به ایشان متوسل بشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha