جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام‌جمعه آبادان، به‌عنوان یکی از ائمه جمعه دغدغه‌مند که همواره سعی و تلاش خود را معطوف خدمت به مردم کرده است، این روزها در کنار طلاب و روحانیون آبادانی مشغول کمک‌رسانی به دستگاه‌های امدادی و یگان مقابله با کرونا در شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این روزها طلاب و روحانیون در کنار رسیدگی به درس و بحث‌های طلبگی، در سنگر مبارزه با کرونا فعال شده‌اند. اما پیش‌قراول آن‌ها کسانی هستند، که کمتر مقابل دوربین و لنز عکاسان قرار می‌گیرند! آن‌ها یک پایشان در ستاد است، یک پایشان در میدان عمل و مبارزه...

یکی از این مدیران و فرماندهان انقلابی، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام‌جمعه آبادان است که به‌عنوان یکی از ائمه جمعه دغدغه‌مند همواره سعی و تلاش خود را معطوف خدمت به مردم کرده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، این روزها در کنار طلاب و روحانیون آبادانی مشغول کمک‌رسانی به دستگاه‌های امدادی و یگان مقابله با کرونا در شهر است.

فردی که خودش همچون فرماندهان دوران دفاع مقدس، در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا حاضر بوده و تلاش می‌کند در کنار بسیجیان، خدمت رسان مردم جامعه‌اش باشد.

امید است مسئولان نیز همچون ائمه جمعه انقلابی در میدان حاضر باشند و طرح و برنامه‌هایشان را طبق بررسی‌های میدانی خود تصویب کنند! نه صرفاً در محل کار و پشت میز...

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha