شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی ابراهیمی پور

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور، با اشاره به تبدیل مصلی نماز جمعه به بیمارستان کرونایی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی "نیروهای جهادی" را برای پرستاری از بیماران آموزش دهد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به تبدیل مصلی نماز جمعه این شهرستان، به بیمارستان کرونایی، اظهار داشت: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت‌دار بودن مسئله کرونا، ائمه جمعه نیز باید در این خصوص لبیک می‌گفتند که ما نیز در این خصوص گام برداشتیم.

وی با اشاره‌ به این‌که ائمه جمعه به روش‌های گوناگون طی قریب به دو سال از شیوع ویروس کرونا به فرمان رهبری لبیک گفته‌اند، گفت: امامان جمعه در بسیج نیروهای جهادی، برگزاری رزمایش‌های مواسات و همراهی با مردم پیش قراول بوده‌اند و همچنان نیز با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

امام جمعه شهرستان آبادان با اشاره‌ به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح خوزستان از جمله شهرستان آبادان، بیان کرد: این عدم توجه سبب شده تا موج پنجم آسیب بیشتری را به مردم وارد کند و ظرفیت بیمارستان‌ شهرستان تکمیل شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور افزود: با توجه به این مسائل آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن مصلی آبادان برای بستری بیماران کرونایی اعلام کردیم که ستاد کرونای شهرستان استقبال و در حال حاضر تجهیزات لازم مستقر شد.

وی با بیان اینکه علوم‌پزشکی "نیروهای جهادی" را برای پرستاری از بیماران آموزش دهد، گفت: از طریق هماهنگی با نیروهای جهادی، بنا شد تا آموزش‌های لازم را ببینند و در این مرکز به خدمت‌رسانی به مردم و بیماران بپردازند.

امام جمعه آبادان با اشاره به برگزاری دهه‌ها رزمایش مواسات در مصلی شهرستان آبادان، عنوان کرد: این رزمایش‌ها با حجم وسیعی صورت گرفت و آخرین آن به ارزش ۵ میلیارد ریال برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha