جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب «قرائنی وجود دارد که احتمال حمله‌ی بیولوژیکی بودن این رویداد را مطرح می‌کند»، گفت: دشمنان برای قلمداد کردن خود به‌عنوان منجی عالم، از مدت‌ها قبل به دنبال بکار بردن این ویروس بودند تا در نهایت با دسترسی به واکسن آن، در عالم خود را فرشته نجات معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در رزمایش بزرگ بسیجیان و پاسداران قرارگاه جهادی شفا، با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر توصیه به استغفار، اظهارداشت: در سایه استغفار ۵ اتفاق می‌افتد که نخستین آن باران رحمت الهی و دومین اثر نیز افزایش مال و ثروت و پس از آن‌ها نیز «فرزند، ایجاد باغ‌ها و نهرها» می‌باشد.

وی با اشاره به این‌که تمامی مشکلات و دغدغه‌ها نتیجه عمل انسان است، بیان کرد: وقتی خداوند متعال سخت می‌گیرد برای این است که انسان در دل شب ناله‌ای بزند و تضرع کند و خداوند متعال در سایه این توجه سختی‌ها را از بین می‌برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: اگر زمین‌های زراعی در سیل‌های متعدد دچار آسیب می‌شوند به دلیل انحراف از مسیر خداوند متعال است و بسیاری از اتفاقات عالم نیز نتیجه همین اعمال انسان است که باید به آغوش دین بازگشت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشتی را به‌عنوان توصیه مهم در برابر ویروس کرونا برشمرد و عنوان کرد: امروز استغفار یکی از بهترین داروها در داروخانه خداوند متعال و اهل‌بیت(ع) است که برای این مهم مداومت بر ذکر استغفار، قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، زیارت عاشورا و دعای مجیر را در برنامه عبادی خود قرار دهید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، با اشاره به شائبه دست ساز بودن ویروس کرونا، گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب «قرائنی وجود دارد که احتمال حمله‌ی بیولوژیکی بودن این رویداد را مطرح می‌کند» لازم است با جدیت با آن مقابله کرد.

وی افزود: دشمنان برای قلمداد کردن خود به‌عنوان منجی عالم، از مدت‌ها قبل به دنبال بکار بردن این ویروس بودند تا در نهایت با دسترسی به واکسن آن، در عالم خود را فرشته نجات معرفی کنند.

امام جمعه اهواز گفت: دیروز پدران پاسداران و بسیجیان مقابل دشمن بعثی حماسه آفریدند و امروز فرزندان این امت اسلامی برای سلامتی ملت ایران در صحنه حضور یافتند که شایسته تقدیر است.

وی با بیان این‌که نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و بسیج در همه صحنه‌ها و حوادث حضور داشتند، ادامه داد: در زمینه ویروس کرونا نیز شاهد تشکیل قرارگاه جهادی شفا هستیم که به مدت ۷۲ ساعت در محله‌های گوناگون گندزدایی صورت می‌گیرد البته جهادگران نیز نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در پایان با اشاره به آیه قرآنی «وَعَسَی أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَی أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ»، اظهارداشت: چه بسا در پایان ویروس کرونا خیری برای ایران اسلامی باشد همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس، به تعبیر امام راحل سراسر خیروبرکت بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha