جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رحیمی

حوزه/ دبیر قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی کار خدمت رسانی به شهروندان را تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهند داد.

 حجت الاسلام امیر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: گاهی اوقات خودمان مقصر هستیم و با عمل نکردن به توصیه های مسئولان بهداشتی در خصوص رعایت بهداشت، ماندن در خانه و نرفتن به سفرهای غیر ضروری به بیماری مبتلا می شویم.

وی افزود: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که امروز به مسأله اول جهان تبدیل شده است، نیازمند عزم و اراده ملی است و برای پیشگیری بهتر است اول خودمان توصیه های مسئولان را جدی بگیریم  و بعد به دیگران تذکر دهیم.

دبیر قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با اشاره به فعالیتهای شبانه روزی قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: خوشبختانه این قرارگاه از زمان تشکیل آن با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا فعالیت های گسترده ای انجام داده است و علاوه بر ضدعفونی معابر قزوین، کار بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی بین نیازمندان و شهروندان را تا به امروز به خوبی انجام داده و تا ریشه کنی این بیماری، طلاب و روحانیت در کنار مردم استان خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha