پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
image-20200319122957-2.png

حوزه/ حجت الاسلام علیزاده گفت: بیش از ۸ هزار قلم کالای بهداشتی و ضدعفونی و ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان مواد غذایی و حمایتی از سوی اداره کل اوقاف و خیریه گیلان بین خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

حجت الاسلام ستار علیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: امسال به دلیل حفظ جان مردم و رعایت مسائل بهداشتی و براساس مصوبه وزارت بهداشت،، مراسم تحویل سال جدید در ۱۹۴ بقاع متبرکه برگزار نشد.

وی با بیان این که رعایت مسائل بهداشتی و ضد عفونی کردن اماکن مقدس، امام زادگان و بقاع متبرکه جزء برنامه های مهم این اداره کل به شمار می رود، افزود: از زمان شیوع کرونا تلاش حداکثری برای ضد عفونی کردن بقاع متبرکه صورت گرفته و این اداره کل طبقه برنامه های وازرت بهداشت، برنامه های خود را پیش برده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به دیگر برنامه های این اداره کل، اظهار کرد: یکی از فعالیت هایی که از سوی اوقاف انجام می گیرد، تجهیز، تغسیل و دفن بیماران کرونایی با رعایت پروتکل تعیین شده از سوی وزارت بهداشت است. این موضوع از طریق طلاب و روحانیون جهادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در کنار این فعالیت ها و در این شرایط سخت معیشتی، اداره کل اوقاف استان گیلان در اقدامی خیرخواهانه، اقدام به راه اندازی مرکزی به نام« افق»، برای حمایت از خانواده های نیازمند کرده است.

حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: در این رابطه بیش از ۸ هزار قلم کالای بهداشتی و ضدعفونی، بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان مواد غذایی و حمایتی بین خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در همین رابطه ۲۰۰ کیلو برنج و انواع محصولات نیز با کمک خیرین استان جمع آوری و از سوی این اداره به اقشار کم درآمد اهدا شده است.

حجت الاسلام علیزاده در پایان گفت: امید است با همیاری، وفاق و همکاری همه مردم و مسئولان به زودی این بیماری از کشور رفع شود و شاهد رشد و تعالی بیش از پیش نظام و انقلاب باشیم.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha