چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فعالیت های گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران

حوزه/ حجت الاسلام محسنی با اشاره به مشارکت طلاب تهرانی در مقابله با شیوع بیماری کرونا، گفت: گروه جهادی «حی علی الجهاد» وابسته به مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران مشغول فعالیت های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا است.

حجت الاسلام عادل محسنی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ازگل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به تشکیل گروه جهادی «حی علی الجهاد» توسط طلاب این مدرسه، گفت: این گروه جهادی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و تلاش برای حفظ سلامتی مردم شکل گرفته و بدین منظور عملیات‌های میدانی همچون ضدعفونی معابر و اماکن عمومی با حضور طلاب در حال انجام است.

وی با اشاره به آسیب پذیری سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای در برابر بیماری کرونا، مراقبت از سلامت جسمی و روحی این افراد را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: یکی از وظایف مهم گروه جهادی «حی علی الجهاد» خرید روزانه مایحتاج سالمندان محله ازگل است که از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ عصر انجام می شود.

حجت الاسلام محسنی تصریح کرد: برای آگاهی و بهره مندی مردم از فعالیت های جهادی این گروه، پوسترهایی با عنوان «طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) جهت خرید روزانه شما آمادگی دارند» در محلات اطراف حوزه اعم از برج‌ها و سوپرمارکت‌ها نصب شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های کنترل شیوع کروناویروس ضدعفونی کردن سطوح و گندزدایی اماکن عمومی است، بیان داشت: جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و جهادگران عرصه سلامت متشکل از بسیج مساجد و اهالی محله، شبانه و از ساعت ۲۳ در اقدامی جهادی به ضد عفونی مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌ها، پمپ بنزین ها، و خودپردازهای محله ازگل و اراج می پردازند.

حجت الاسلام محسنی در پایان مشارکت و همراهی مردم در ریشه کنی ویروس منحوس کرونا را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم در مقابله با شیوع کرونا باید صبور بوده و مشارکت داشته باشند و با رعایت توصیه های بهداشتی و بهره گیری از معنویت ماه رجب و توسل به اهل بیت(علیهم السلام) خاصه حضرت زهرا(سلام الله علیها) و با لفظ «یا فاطمةُ أغیثینی» جهت نابودی و مهار این بیماری دعا کنند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha