جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 891753
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
پیام تسلیت

حوزه/ هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر درگذشت این روحانی مبارز را به خاندان محترم و ارادتمندان و دوستان  و به عموم مردم خرمشهر تسلیت عرض می‌کنیم و علو درجاتش را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه متن پیام تسلیت هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر در پی درگذشت امام جمعه اسبق خرمشهر حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید ابوالحسن نوری به این شرح است:

بسمه تعالی

تلاش و مبارزات  روحانی مبارز و جانباز حضرت حجت السلام ابولحسن نوری که از سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود در نخستین سال‌های پیروزی و بویژه پس از یورش رژیم بعثی به مرزهای کشور به اوج رسید و یادگاری فراموش نشدنی از مقاومت و صبوری و شهامت به جای گذاشت. او در روزهای محنت خرمشهر برای رزمندگان خطوط مقدم، سنگری معنوی و پشتیبانی بی نظیر بود. در سخت‌ترین شرایط آتشبازی‌های دشمن حضور موثر و خطبه‌ها و سخنرانی‌های تسلا بخش او قطع نشد و در دوران خطر و سختی و محنت مردم خرمشهر و رزمندگان را تنها نگذاشت. پرونده عمل این مرد مومن و صبور و بی ادعا در نزد پروردگار رحیم و غفور و اولیائش، مایه سرافرازی او و جلب رحمت حضرت حق متعال است.

هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر درگذشت این روحانی مبارز را به خاندان محترم و ارادتمندان و دوستان  و به عموم مردم خرمشهر تسلیت عرض می‌کنیم و علو درجاتش را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha